Huvudet fullt av snor.

Uscha vad tråkigt det är med förkylning när det är sommar. Riktigt jobbigt, men jag tycker att det var bra att jag blev förkyld nu än att jag skulle bli förkyld nästa vecka. Men som tröst sitter jag och funderar om jag skulle slänga ut lite pengar på två st säsonger av Desperate housewives. Det får bli så! Funderade på Beck med mitt hjärta klappar lite mera för D.H.

Får bli en bild på en liten räv som ligger och myser i gräset.
Pappa tog denna bild en morgon när han körde mamma till jobbet.


// Carlsson.


Kommentarer
Postat av: evelina

krya på dej :)



sööööt räv :) <3 kram

2011-07-14 @ 22:09:13
URL: http://evelinakarlssonnn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0