Mina tankar för ikväll.

Varför gå och oroa sig för saker som är så små men för mig så stora? "Problem" som för någon dag kan vara så stora men efter ett tag inser man att vissa saker kan man inte göra något åt. Problem som inte är problem som mera är jobbiga funderningar om ditt och datt. Det löser sig, det gör det alltid men ibland tar det längre tid än vad man hade tänkt sig eller vad man hade velat. Varför slösa dagar/ timmar åt saker som är helt totalt värdelöst. Gå vidare och stå inte och trampa. Vad det än är så finns det en lösning. Man kan hoppa på hästen igen och ta nya tag eller gå vidare, hitta något annat som är bättre. Vad gör det om man får ett nej? Jag menar jag blir inte mördad eller något liknande. Det är då man kan tänka att man har iallfall försökt och nu kan jag gå vidare. Bättre sent än aldrig att tänka lite annorlunda men jag är säker på att man får göra det mååånga gånger i livet. :)
Det var mina tankar för ikväll.

// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0