Farbror-Barbro.

Har målat i kiosken idag, målat så jag har färg i håret. Blev vita slingor när ju stutta i huvudet i taket. På måndag läre jag bli klar med det där, får nog gå upp i ottan så jag hinner med lite annat på dagen.
Var med mamma och pappa en snabbis till stan och där blev det en ny soffgrupp. Men det kommer om 4 veckor eller mer. Kul med något nytt för den soffan som dom har nu är ju några år. Undra om den kan vara 15-20 år? Så något nytt skadar ju inte! Denna gång blev det en svart soffa med svarta blommor. Snyggt.
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, blir väl att se vad som finns på tv:n men senare blir det Nilecity! Farbror-Barbro, lööööv it! :) Äh ska väl röra på mig.

// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0