Valbo.

Igår åkte vi till farfar i Ljusdal och hälsade på. Trevligt att träffa gubben, det händer ju inte så ofta. Men vi var och titta i de få affärerna som finns där men vi hittade lite saker iallfall. På kvällen var mamma och jag ute och gick "Lilla Långhed-runt". Lite jobbigt med alla mygg som skulle vara på oss.
Så idag då så hade jag tänkt att greja lite i lägenheten men mamma ringde på morgonen och undra om jag ville med till Valbo och det ville jag ju. Sist jag var där var för 2 år sedan, köpte min studentklänning då! Så det blev lite shopping fast inte till mamma och mig. Jo en sak var men allt annat blev leksaker till Josefin som fyller 3 år på tisdag. Hoppas hon blir glader. Ja så nu är jag hemma och ska väl lägga mig för att orka måla imorgon..

// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0