2 timmar och 30 min.

Idag har jag varit ute och gått med Naemi. Vi gick i 2 timmar och 30 min! Så nu har jag skavsår, den sista biten hem fick jag ta av mig skorna för det gick inte att gå en meter till. Tror att Naemi fick trevliga skavsår också. Synd om oss, fast vi kunde ha haft bättre skor på oss kanske.. :P Men trevligt var det att träffas och snacka lite skit om allt och inget. Så detta ska vi göra om, kanske se den andra sidan av Långhed? :P
Tänkte ta mig ett bad i badkaret med lite badskum, kan ju göra det nu när avloppet är rensat. Då blir det att lyssna på regnskogsmusik. Blir mer eller mindre att mini SPA för nu ska det fixas och ha sig. Jag menar det är ju midsommar ju, snart.

// Carlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0