Trevligt sörru.

Blev ett besök på Interflora idag för lite shopping av blommor till balkongen. Är nöjd med det jag hitta, kanske inte just som jag hade tänkt mig men bra blev det! Det blev mycket rosa iallfall. :) Så sedan blir det att bjuda in på fika eller något liknande till min balkong. Trevligt sörru. Annars har dagen varit si så där men känner mig lite bättre till humöret. Har sökt jobb som vanligt men har och ska koncentrera mig på att söka i Norrköping och omnejd, får se hur det går med det. Hoppas kan man som med allt annat. Så imorgon får jag söka lite till + städa som kan behövas + handla lite saker till mig och till andra + att jag måste och det är MÅSTE skicka iväg ett paket som skulle ha skickats för lääängesedan. Det var min dag imorgon det. :)



// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0