Vilken dag...

Vilken dag..
Ofta känner jag att jag vill fly från mig själv och bara komma bort och vara en annan person. Typ så ville jag göra idag. Min praktik är slut så då åkte jag in till Bollnäs på AF för att se vad som händer sedan och jag tänkte berätta vad mina planer var som jag ska börja med till höst eller liknande, tänkte att dom kunde hjälpa mig med lite frågor som jag har. Men jag gissa på att dom inte kunde hjälpa mig och jag hade rätt, dom kan ju inget. Men när jag kom dit typ kl 10.10 så var det jättemycket folk. Jag med min tur då.. jag fick min hjälp efter exakt EN TIMME!! Gick sedan bara där ifrån arg och ledsen över att ingen lyssnar på en när man försöker att planera sin framtid och sedan att dom idiotförklarar en. Känns fint.. Sedan ringer tanten på AF upp och man blir bara mer och mer konstig på folk. Men får se hur det blir med allt. Det får jag se om 2 dagar. Åter kommer med detta på fredag. Vill inte säga något mer om detta. Men det är bara idioter som jobbar på AF! Dom hjälper bara invandrare (se jag tog det fina ordet istället för negrer!) och sedan dom som inte vill ha jobb, jaa dom ska man ju ta hand om. Men skicka hem alla invandrare och skit i dom som inte vill något!

Nu är det bra för mig. Tittar lite på Kay Pollaks sida och ska "affirmera". Orkar inte förklara mera så ni får titta själva :) Rätt så bra tycker jag.

http://www.kaypollak.com/SeminarierslashInspiration/17574_Taenk_om_det_aer_sant_att...

// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0