Nöjd och glader.

Sitter här nöjd och glader efter att ha fixat med Arbetsförmedlingen. Nöjd och glad är man typ aldrig när man kommer där ifrån men efter att ha berättat hur allt ligger till med min miss som jag gjorde så blev allt bra igen! Vilken tur! Jag prata på som aldrig förr så nu är jag helt torr i munnen och ont i huvudet. Var tvungen att köpa något gott till mig själv efter denna morgon av oro så jag fixa till mig lite Geléhjärtan. Så det ska jag mumsa på när jag titta på "Desperata Tanterna". :) . Sitter där och snyftar och äter hjärtan! ;)

Nu ska jag bara ta hand om det onda i mitt huvud och fixa lite innans det blir TV. *För det är jag värd*

// Carlsson.



Kommentarer
Postat av: evelina

jo om du vill äta min kladdkaka ;) ha de best <3 kram

2011-03-30 @ 20:31:17
URL: http://evelinakarlssonnn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0