Bad day.

Idag får det bli att inte göra något. 3 timmars sömn inatt, hjärnan gick på högvarv. Det blir ju inte lättare att man tänker att "oj nu är klockan snart 4 och jag måste somna nu!" . Var tvungen att komma upp i tid idag eftersom jag skulle till Arbetsförmedlingen på något info. Väl där så möter jag Ida och vi tror oss fatta att denna info har vi varit på förr. Japp och så rätt vi hade! Exakt samma info fast det var en annan tant som prata. Något sur man var. Sedan var det bara att lugna ner sig för då var det dags att fixa lite saker till lillgumman Lowa som fyller 1 år på söndag. Hitta iallfall något. :) Tänkte tröst shoppa lite till mig själv men då kom pappa och då kan man ju inte gå i lugn och ro.. Meeen pappa köpte en födelsedagspresent till mig! "The desperate housewives kokbok". Aj lööööv it !! Så nu längtar jag tills det blir 9 April! ;)

Nu blir det att fixa lite mat och sedan blir det Sex and the city och Beck! Får se om Radon-gubbarna kommer idag eftersom dom nu har fått resultatet från radonmätningen. Den var "tyvärr lite för höga värden" så nu ska dom släpa med någon expert som kan detta med markradon. Så nu får vi se om vi som bor på Östra blir självlysande! ;)



// Carlsson.


Kommentarer
Postat av: evelina

tack! <3 de gick väl sådär :s när man väl fick provet glömde man bort typ hälften ;) kram :)

2011-03-10 @ 15:00:15
URL: http://evelinakarlssonnn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0