25 dagar till 21.

Tycker att jag har varit duktig nu, har haft "vårstädning". Så nyss har jag tagit mig en mugg med kaffe och gjort en liten del av inköpslistan tills jag fyller år. Ska titta vidare vad jag ska ha mer. Blir iallfall Chocolate chip walnut brownies, Classic cupcakes med Cream cheese frosting & White chocolate frosting. Mums! Någon av de närmaste dagarna blir det att testbaka och se hur det blir. Den som vill kan ju komma hit och testäta för själv tänker jag inte göra det eftersom jag har en klänning som kommer i början av april så nu blir det svält i 3 veckor! ;)

// Carlsson.

Kommentarer
Postat av: evelina

vad önskar du dej då? <3 kram

2011-03-18 @ 14:14:56
URL: http://evelinakarlssonnn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0