Nästa gång blir det VOLVO.

Alltså va jag längtar till Norrköping nu! Funderar om man ska åka dit i sommar.. kanske kan bli så :) Någon som vill följa med kanske?
Förutom att jag nu sitter och tänker på Norrköping så tänker jag på min bil. Bilen som får mig att må dåligt. Vet inte varför men jag har just fått ett stort hat mot denna lilla blå bil. Har inte rört den på veckor nu och jag vill bara blunda när jag går förbi den. Det är inget fel på bilen eller något sådant utan det är att jag känner bara blää. Någon som vill köpa den? Nästa gång blir det en liten Volvo med 4 dörrar och bilen ska man kunna ta sig i och ut lätt. Drömma kan man ju alltid så!


<3 jag blev kär i denna fina sak <3


// Carlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0