Det ska gå.

Söndag igen då och måndagsångesten börjar på att komma fram. Vill bara vara hemma imorgon, vill inte gå till praktiken. Vet inte varför jag känner så men det brukar ju bli bättre när man kommer dit. Men annars är allt som det ska fast jag känner panik och oro för denna sommar. Har inte fått jobb än och jag vill bara gräva ner mig i jorden i sommar och komma fram till hösten. Inte lätt när det är svårt men jag ger aldrig upp så det ska gå!

En rolig sak som kommer att hända är att min storebror Pelle kommer till mamma och pappa i helgen så då får jag träffa honom! Vi träffas ju inte allt för ofta så det kommer att bli kul. :) Kommer att bli massa tok bara. Brukar vara så.

Uscha kan inte sitta här längre duschen och kudden väntar. Och hoppas nu att det inte blir någon åska inatt för det vill jag inte vara med om när jag är själv! Gillar inte åska.

// Carlsson.

Kommentarer
Postat av: evelina

kommer nog snart hitta ett bra jobb! de gäller att inte ge upp! :D kram <3

2011-05-25 @ 16:48:27
URL: http://evelinakarlssonnn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0