Du behöver inte förklara..

Tänkte sova länge idag, ja till kl 08.00 iallfall men vakna vid 03.00 sedan låg jag vaken i en timme nästan och kunde inte sova. Kul! inte. Men jag gick och la mig vid 22 tiden för jag var så trött efter mycket spring på praktiken.
Men nu sitter jag här i Långhed med moster, Anders, storebror, mamma och pappa. Har haft en mycket bra dag än så länge. :) . Kul att träffa Pelle! Så nu ska vi väl prata lite om vad som ska hända ikväll, blir kanske att hitta på något men det är ju inte så lätt att hitta något att göra här. Menar att det händer ju typ.. inget! Men vi får se vad som händer. Måste väl åka och handla tills imorgon när det är mors dag. Hörde att vi kanske ska göra tårta.
Från det ena till det andra så blev jag anklagad av en tant igår att jag hade titta på henne så konstigt. Mer än vad jag visste om.. "jaa hon titta på mig så konstigt så jag var tvungen att förklara vad jag gjorde här". Behöver jag väl inte ha förklarat varför hon var på Interflora.. Meeeen jag bad om ursäkt och sa att det var inte alls meningen att titta på henne sådär. Men hur ska man se ut då? Jag försöker se så normal ut som jag bara kan och det är ju inte lätt.. ;) Hon såg ju inte så munter ut heller så tanten ska inget säga! Men kunden har ju alltid rätt som man säger. ;)

Orka sitta här nu då .
// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0