Jag som trodde att jag hade fått en beundrare..

En sak som jag inte förstår är att man kan vara så trött fast man har sovit bra och man har lagt sig i tid, jag skulle ju vara jättepigg men icke. Så idag har jag varit trött, så dära trött som man kan vara efter att man har svimmat. Har dock inte svimmat idag men jag själv kunde nästan tro det. Men dagen har gått fort och imorgon är det sista dagen på praktiken så vi får se vad som händer efter detta. Men idag när jag var hem och åt så var det en person som hade sökt mig på praktiken. "Det var en kille som var in och fråga efter dig". Jaha det var ju trevligt tänkte jag, jag menar hur ofta är det någon kille som kommer och frågar efter mig?! När jag fråga vem denna "beundrare" kunde vara så fick jag till svar: Du är gudmor till hans dotter. Jaha Jack. Det var bara Jack! ;) Men synd att jag missa dig och inte kunde du komma tillbaka och säga hej. Besviken det är bara förnamnet! Nej då men kul att du kom in och ville säga hej när jag inte var där. ;)
Nä nu blir det att sova så jag kan komma upp och duscha imorgon, orkar bara inte göra det nu. Jag är en trött människa!

// Carlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0