Kladdisar.

Nu har jag gjort muffins och det blev 2 sorter ; kladdisar och vita chokladmuffins. Dom dära vita chokladmuffins vet jag inte om dom blev så bra för degen såg lite konstig ut men jag får testa sedan, men dom andra var jättegoda! Jag har bjudit över Frida ikväll på fick och titta på Eurovision Song Contest. Vet inte ens om vi gick vidare med våran Erik Spade eller vad människan heter. Ursäkta Erik Saade såg det nu! Haha ni hör så intresserad jag är! Not. Men iallfall tänkte jag att vi skulle fika till detta. Blir nog att jag åker ner och handlar lite gott. Men nu tror jag att jag måste fixa lite och äta sedan får jag ta disken. *Suck*.

// Carlsson.

Dom vita chokladmuffins får bli höns mat!

Kommentarer
Postat av: evelina

ERIC SAADE ÄR BÄST :) <3 hihi :) kramis

2011-05-17 @ 12:47:14
URL: http://evelinakarlssonnn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0