I killed the prom Queen.

Okej då försöker vi att skriva igen. Gick inte så bra dom senaste gångerna eftersom det var problem med bloggen. Ja mina dagar rullar på som vanligt, inget nytt just. Har kommit i en "depp" tid igen och det är inte roligt, känns som motvinden är här hos mig igen, hoppas jag får medvind snart! Man läser om alla som ska göra det ena efter det andra och alla är så glada å bla bla. Kan säga med handen på hjärtat att jag mår illa av det. Kul för er att det går bra och att ni är så glada men när jag är glad och det händer saker så kommer eran lycka att vända! Haha. Näe men ni behöver inte oroa er, detta kommer ta ett tag innans det händer mig så njut av era glada stunder! Jaa gör det bara!

Tack för mig.
// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0