Onödigt.

Har ingen feber idag och det är ju bra så det blev ingen stor sjukdom av detta, tur det! Men nog så jobbigt med allt det andra.
Min dag har varit att bara göra ingenting och försöka att bli frisk. Har blivit mycket Desperate Housewives som jag har mer eller mindre blivit beroende av. Är nästan så att jag måste skicka efter dom andra säsongerna för nu nästan snål-tittar jag på säsong 3 som är den sista som jag har.
Har försökt att "planera" lite inför sommaren men misslyckades rätt så mycket. Fattar nu att det blir att vara hemma här i Alfta. Kommer inte att kunna göra något eftersom jag inte har fått sommarjobb eller något jobb annars heller. Surt, ja det tycker jag. Men jag har gjort allt jag kan för att få ett sommarjobb. Så det är rätt så onödigt att tänka på vad man vill göra eller införskaffa sig. Ingen rolig sits att vara i kan jag ju säga. Men det är väl bara att kämpa vidare.. 

Allt är bara så onödigt precis allt. 

// Carlsson.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0