Walk This Way.

Det blev massa Edsbyn idag, var där med mamma och pappa och titta lite. Så nu behöver jag inte åka till Edsbyn på några månader. Träffa Kristina och Naemi så vi prata lite. Tror jag vet vad jag ska hitta på för present till Naemi när hon tar studenten :). Kom just på en sak nu som jag ska fixa till henne men skriver det inte här ifall hon läser detta, hehe.
Tänkte nästan ut och gå nu men jag vill inte gå utan att ha musik i öronen, tycker att det går lättare om man lyssnar på något men nu har jag inget att lyssna på. Är ensam hemma nu i Långhed så  jag har full volym medAerosmith - Walk This Way . Vet inte hur många gånger jag har lyssnat på den nu men den är ju bra så då är det ju bara att lyssna lite till :) .
Ska gå ut och titta hur hönsen har det och dom ska få lite mat. Får se om jag gör lite muffins, har inget annat för mig så.



// Carlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0