Blomma och brev.

Idag var sista dagen på praktiken. Det känns väl lite både och att det var sista dagen. Fick en jättefin orkidée med kruka och fat + att det fanns ett brev med. Det var ju rätt så kul. Brevet var från henne som var min handledare. Kul att höra att jag har varit duktig. Men det visste jag ju redan ;) Hihi.
Så när jag kom hem satt jag mig ner för att planera morgondagen, hade planerat in att gymma på morgonen men nu vet jag inte om jag hinner så jag får försöka fixa träningen ikväll. Men det blir att åka och handla och sedan åker jag och hämtar Naemi. Tänkte att Naemi skulle få gå på rehab hemma hos mig för sitt sockerberoende för här hemma blir det massa nyttiga saker!
Har gått här hemma och plockat och fixat men det skulle inte behövas för det ser bra ut som det är men jag måste göra det för att tänka på annat. Vet inte om det är bra eller dåligt men det känns iallfall bra för stunden.





// Carlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0