Frisk.

Idag känner jag mig bättre så här med säger vi att jag är frisk! :)
Jag gjorde en tacopaj idag och så stark den blev! Uscha jag som hatar när maten är stark, men mamma och pappa tyckte den blev jättebra. Så tur det då. Sedan har jag typ inte gjort så mycket idag, har inte orkat. Men åkte ner till Alfta och fixa lite saker, är alltså i Långhed nu.
Imorgon blir det Bollnäs med pappa för mamma ska bort några timmar imorgon så pappa och jag tar en sväng på stan. Vi skulle ha gjort det idag men ingen hade någon stor lust till det. Får se om jag hittar några julklappar.. Bäst att fixa det nu och inte typ någon dag innan julafton. Då har man ingen lust att åka och handla men man måste. Så hopppas jag kan hitta något..

Har inget att vara uppe till så jag lägger mig nu.
//Carlsson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0