Tomtar.

Kan och ska man vara så här trött??! Tror inte att jag har varit så här trött någon gång. Har varit det sedan vi kom hem från semestern. Vid 14.00 tiden kunde jag lätt lägga mig och sova men det kunde jag ju inte eftersom jag var på praktik.. Praktiken som ska göra att jag ser om jag vill bli florist, JO jag tackar jag! Har fått plocka upp julsaker. Så nu ser jag tomtar när jag blundar. Har fått snitta blommor en gång och det var igår. Annars inget. Jaja.

Varför är det folk med massa konstiga nummer som ringer till mig? Ringde en människa nyss men jag svara inte, orkar inte prata med någon men nr finns inte på Eniro eller Hitta. 

Nu måste jag sluta innans jag spyr och somnar här.
Godnatt!

// Carlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0