Hemma från Fuerteventura.

Jaha då var man hemma igen då! Skulle lätt stanna i en vecka till.
Allt har gått fint men det kanske inte börja så bra. Allt gick väl typ bra tills vi skulle in på planet, många hade redan börjat på att gå in men sedan när vi skulle kom alla ut. Jaha liksom?? Då var det en flygvärdinna som hade blivit sjuk så vi fick vänta på att någon annan flygvärdinna skulle kunna hjälpa dom. Vi fick vänta i 3 timmar innans vi fick ta och flyga. Tydligen hade människan öroninflamation. Synd för när vi kom till hotellet så var det mörkt ute och vi missa typ en halv dag.
Annars har det varit mycket sol och bad och god mat. Hade väl kanske en kräsen resekompis. Haha.
Men en sak som var rätt så kul var att vi träffa Alftabor i Fuerteventura! Bodde på samma hotell som oss, åkte på samma plan och buss som oss och sedan åkte hem lika när vi åkte. Hur ofta träffar man folk då från Alfta när man är på semester i Fuerteventura?! Häftigt ;)

Idag fick jag ett röstmeddelande om jag fortfarande var intresserad av en tjänst som jag har sök men jag själv vet inte vad det kan vara för något så imorgon ska jag ringa till dom och höra vad det är. Spännande! Synd att jag missa samtalet.

Imorgon börjar jag på min praktik då. Kul. Blir att lägga sig i en normal tid ikväll för sedan blir det att slava på!

Bjuder på några bilder får bli mera sedan.

Utsikt från vårat rum..


Från hotellet.












Mer bilder kommer sedan! :)
// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0