Var det ett "ufo" ??

Då var det min tur att bli sjuk. Men hoppas att det inte blir något stort av det.
Dagen har varit som dom andra dagarna i denna = kaos * 3000, så när man kommer hem är man helt slut. Snart är det slut och då får jag ta nya tag att hitta något att göra.

För någon dag sedan slog det mig att nästa månad är det jul och nyår! Känns inte som det skulle vara en månad kvar. Men efter att jag kom på att det var en månad kvar fick jag den dära lilla panik känslan.. vart ska jag fira nyår då??! 99% säker på att det blir hos mamma och pappa men hallå liksom hur roligt är det då?? Inte så kul men vad gör man när det är som det är. Hände ju en kul grej vid 00.00 slaget, tydligen var det ett "ufo" som flög förbi, enligt mamma. Det tror jag så mycket som jag vill på, alltså inte ett smack. :) Kanske det där "ufo" grejen skulle hämta mamma? Vi får väl se om det kommer i år igen ;D . Ja den åter varande % (heter det så?) vet jag inte vart jag skulle vara, det får man se då.

// Carlsson.

Kommentarer
Postat av: naemi =)

Du får gärna komma ner till mig i stockholm över nyår:D

2011-11-18 @ 14:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0