Bryt ihop och kom igen.

Då blev det första advent i år med, skönt att det har börjat så det blir slut snart.
Idag har det bara regnat och varit mörk ute, rätt så mysigt väder för att vara första advent. Ja det är ju bättre än snö, men tyckte nu höra att det kom något vitt från himlen men det var nog bara mamma som ruska på huvudet. ;)
Fick också precis höra att det INTE snöa, ja jag får titta själv sedan hur det är..
Men jag har iallfall gjort blomsterarrangemang idag och igår. Blev bra tycker jag så jag är nöjd. Okej rosorna från Lidl för 19 :- kanske inte var dom bästa nej, men bra att öva på men rätt så okej blev det.
Titta på Grinchen igår, kan nästan tro att vi är släkt. Haha. Satt och små log, fast jag orka inte titta klart på hela filmen.

Fram med penna och papper för nu ska jag sätta mig ner och göra en sådan där "tankekarta", hoppas jag kommer fram till något. Kommer nog att ta sin tid men jag kanske kommer på vad jag ska göra med min framtid. Tycker att allt det som jag vill göra tar bara stutt i massa hinder så jag ska nu försöka komma över dom. Bryt ihop och kom igen! :)

// Carlsson.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0