Sista dagen.

Idag känner jag mig lat. Inte alls bra. Behöver diska och städa och packa, fast packa går ju rätt fort eftersom jag bara ska var borta över helgen. Jag ska åka med min kusin ner till Nässjö och lämna grejer för han ska flytta ner mot Småland nu i höst. Han undra om jag ville följa med och det säger man ju inte nej till. Skulle ha stannat längre i Nässjö men jag känner mig något lätt sressad över att söka jobb så jag åker hem igen och fortsätter med det. Känns bäst så. Nässjö finns ju kvar nästa år också får man hoppas. ;) . Så imorgon vad 10.00 tiden tar jag tåget mot Gävle och där väntar kusin vitamin. Vet ej när vi åker till Nässjö men ryktet går att vi ska åka på fredag kväll/natt. Kommer bli kul :)

Nu ska fixa till mig lite så man ser normal ut och åka till Långhed. Pappa hitta en låda som har varit "borta" sedan jag flytta från Sandviken. Och det är ju några år sedan. Så jag ska titta vad det finns i den lådan. :P


Dag 25 – Min favorithögtid.

Påsk! Eftersom jag nästan alltid fyller år vid påsk. Dels det och sedan att det är vår.
Det har var sista dagen-utmaningen-grejset jag skrev nog förr att det var 26 dagar. Fel av mig ;)

// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0