Sov 11 timmar.

Jag sov 11 timmar inatt, så härligt! Det behövdes! :D

Då var det fredag och bara 3 ynka dagar kvar till Spanien. Längtar så mycket! Fixa typ det sista för resan igår så nu är det bara att åka. Köpte adress tag på Dollars och sedan var jag in på Resia och fick några där ifrån med. Sedan shopping på Apoteket ; sollotion och Dimor (ifall man äter något som inte är så bra för lilla magen!) Så nu går man typ runt och väntar på att det ska bli natten mot måndag, det är då vi åker mot Arlanda. Kul, kul, kul!

Ikväll kommer kusin vitamin. Jag åker med Patrik och pappa till Arlanda. Snälla dom är som ska dumpa av mig där :)

2009-10-19


// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0