Till min stora fasa.

Till min stora fasa såg jag att det var Alpint på TV idag! Neeeej! Sådant ska man visa i december tycker jag! Blev lite depp men det gick över rätt så fort. :) Gick ut och elda med Patrik och nu så har vi fikat.
Ikväll eller när det blir så måste jag köpa sminkborttagningsmedel, det här går inte längre. Kan inte tvätta trynet med tvål och vatten för blir bara finnar av det. Sedan ska jag packa!

Fick ett lite mysko tel.samtal av Jack igår. Trodde någon hade dött men så var det icke. Var bara att någon viss person hade flickvän.
Jack - Okej, Erika. Sätt dig ner. Det har hänt något..
Jag - Va??! Vad har hänt??!
Jack - Jo *** har..
Jag - ... har dött???
Jack - Näe men fått flickvän..!
Jag - Jaha.. Trodde han hade dött ja. Blev lite rädd där..

Får se om Jack Pack kommer och hälsar på idag då. :)

Det var allt för stunden, ska ut i köket och titta när dom gör Janssons frestelse. Jag beställde det tills idag! ;D

// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0