"Jag blir mordisk, elak och fruktansvärt irriterad."

Då har jag varit till Interflora och frågat om praktik igen och jag fick praktik där. Börjar i November. Sedan blev det AF och dra på trissor dom var trevliga idag! Men jag såg nog att människan bakom datorn drog några fejkade leenden. Bättre än inget då! :) . Efter AF blev det ICA där jag fick världens mensvärk, så trevligt! Har så ont så jag knappt känner bena.. härligt att vara kvinna i denna vecka i månaden :( . Har inget starkare än Alvedon hemma, värken vill inte släppa så det som gäller nu är att sitta helt still och andas in genom näsan och ut genom munnen. Tur att jag är ensam här för det är inte roligt att vara när mig nu. Ja kära nån.

"– Jag blir mordisk, elak och fruktansvärt irriterad. Vaknar som ett monster, säger hon." Haha kunde ha varit jag som har sagt det.

Meeen va sööött! Libero reklamen!!!  Gaah va söta dom är!

http://www.youtube.com/watch?v=fScoeU6zPto

// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0