Anybody Out There.

Längtar INTE tills imorgon. Då tänker ni att jag ska till tandläkaren men icke jag ska till AF och göra ny handlingsplan och något mer, men det är ju nästan som att gå till tandis. Uh! Och så ska man dit på en fredag! Bättre om det inte var innan en helg. Men hoppas att det går bra..!

Har skrivit brev idag och det händer ju inte ofta, skrev till Zane i Riga. Vi har haft kontakt med hennes familj så länge jag kan minnas och Zane är väl ett år yngre än mig. Hade hennes mail förr men inte nu så det fick bli ett litet enkelt brev. Huvudet fick jobba lite extra för brevet var ju på engelska så klart men det gick, bara man kommer igång så går det ju bra.

Ska lägga mig och läsa nu innans jag ska sova. Om jag kan sova..



// Carlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0