Orm.

Hugg..hugg.. huggorm! Hitta en orm när jag var på promenad, eller hitta och hitta jag leta just inte efter orm men den låg vid vägen. Men den var död fast det visste jag inte när jag såg den, tänkte att den var trött och hade somnat. Men pappa och jag åkte och skulle ta kort på den men då såg vi att han var död. Men jag tog kort på mobilen. jag blunda och tog kort, var rädd att den skulle hoppa upp på mig. Men det blev iallfall 1h promenad. Dock fick jag ont i ischias. Kan ju knappt gå på högra benet. Ont från högra sidan av höften och ner. Men så är det :)




Dag 15 – Någonting jag ångrar.

Ja det finns det väl men det är historia :)

// Carlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0