Min idol.

Lite surt det var idag då. Gick upp tidigt för att fixa till mig inför att åka till Bollnäs. Skulle åka och lyssna på vad det fanns för jobb på Arlanda. Något trött åkte jag in till Bollnäs för att möta Naemi som kom med tåget från Stockholm (jag skulle släpa med henne på det där Arlanda-grejset). När vi var utanför där det där skulle vara så kom någon gubbe och sa att det inte skulle bli någon information eftersom dom från Arlanda var sjuka.. Alltså otur igen då! Men dom skulle fixa en träff senare men dom visste inte när. Får se när den blir då..
Men Naemi och jag tog en sväng på stan det var ju trevligt det med :)
Annars har det bara varit bra. Ska plocka lite här nu och sedan vet jag inte vad som händer.



Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Personen jag vill träffa just nu är farfar. Han var snäll och ringde och fråga om det hade gått bra idag i Bollnäs. Han finns alltid där som ett stöd för mig. Farfar kommer med så bra och roliga råd när man har det svårt eller om man är ledsen. Han är min idol och jag önskar och hoppas att jag har den energin som han har när jag är 95 år. Han är bara bäst! Älskar dig farfar <3

// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0