Lite mål, drömmar och önskningar.

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål är att bli något inom friskvård och kunna hjälpa människor att leva ett hälsosammare liv. Vill jobba utomlands (typ USA) och ta hand om alla överviktiga barn (finns mycket av dom där borta ;) ) och hjälpa till att få dom må bättre. Skulle vara en kul utmaning. Näe men jobba med kropp och hälsa.

Mina drömmar är att bo i ett stort hus någonstans med hund, en karl, några ungar... eller så väljer jag bara hunden, kanske lättast så? ;D 

Önskningar blir väl det vanliga; att familj och vänner ska ha det bra och att vi alla får vara friska. ;) 
Och jag önskar fred på jorden. Haha var bara tvungen att vara lite "Fröken Sverige".

Det var allt från Fröken Alfta ;) * vinkar och ler*

// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0