Mat.

Ska snart börja på att förberda inför att Naemi ska komma. Jag har då tänkt att bjuda på mat. Inte många gånger jag bjuder på mat. Vi har bara träffats korta stunder och då kan det ju vara roligare att ha en kväll med mat och prat innans hon åker till Stockholm och har praktik och sedan om jag hittar någon praktik. Bäst att passa på att träffas. På menyn ikväll blir det; Tacopaj med sallad och till efterrätt blir det kladdkaka med glass och maränger. Ja ikväll blir det inte till att banta! Det får vi göra imorgon.
Är mer nöjd med mitt nyklippta hår idag än igår, brukar vara så iallfall för mig. Bättre om jag själv får fixa och greja med håret.

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Att läsa andras tankar skulle ju inte sitta helt fel just nu. Bara så man vet vad folk tycker och tänker egentligen om vissa saker. Vill bara veta några få saker annars är det bra. :P

// Carlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0