Ett gäng med ruggugglor.

Ja inte blev det många timmars sömn inatt inte. Så blir det när man ska till AF och man vet inte vad man får för bitch som ska trycka ner än i skiten. Men sista gången jag titta på klockan då var den 03.29, kul. Gick upp 09.00 och tog mig en snabb frukost och gjorde mig klar och sedan iväg till Edsbyn.. MEN innans jag kom iväg så inser jag att bildörren knappt går att öppna på förarsidan, någon har typ öppnat sin dörr och då har den dörren kommit på den dära "skarven" där min bildörr sitter fast och där har det blivit en buckla. KUUUUUL! Inte! Men om jag gör mig smal så kommer jag in i bilen och om jag försöker öppna dörren lite till så smäller det och lever om. Tror jag sätter mig ner och gråter en stund. Men jag får väl vara glad att det gick bra hos AF.. Men det är ju ett gäng ruggugglor dom där på AF. Måtte jag få ett jobb snart.

Äh nu ska jag iväg och äta lite innans jag svimmar av.

Kunde ha varit en RuggUggla :)


// Carlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0