Bra dag.

Vill ha fredag NU! Mamma fyller år och då blir det smörgåstårta (varm smörgåstårta och vanlig blir det) gott! Så idag var vi till Bollnäs och handla lite. Larmet gick 2 gånger pga av pappa och mig, första gången på Elgiganten och där brukar alltid larmet gå fast då är det inte vi som sätter fart på det och andra larmet var på Jysk. Kul att jag drömde inatt att jag var inne på en affär och larmet gick och jag fick visa allt jag hade i väskan. Drömmer jag kanske sanndrömmar? Näe men lite kul var det att det hände och att jag drömde om det. Sedan var vi inne på Willys och det är inte många gånger det är någon som flörtar med än! Blev lite paff så jag var tvungen att gå till frukten och skratta av mig lite. Pappa var bara där så det var väl tur det. Haha.

Ska måla naglarna och sedan blir det att sova tror jag.

Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Har ingen bild och jag orkar bara inte ta något nu. Men svart tröja och jeans har jag på mig.

// Carlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0