46 min kvar.

Vet inte vad jag ska göra, lägga mig och läsa eller titta på en film? Är inte nå trött, önskar att jag hade varit trött. Aja får tänka lite till hur jag ska göra. Kvällens I-lands problem!

Har varit en vanlig tråkig söndag. Varför är söndagar tråkiga?? Men jag har lyssnat på Mr. Dobalina (feat. Carlprit), varken bra eller dålig men den satt sig i mitt huvud iallfall. Tycker att ni kan lyssna på den en gång iallfall!

Saknar vissa så det gör ont i kroppen, okej ni kanske tycker att det låter dutti-dutt men så känns det och jag kan inte vara tyst om det. Tyck vad ni vill :) Fick en liten tår i ögat nu. :)

Men nu ska jag stänga ner allt här, har bara 46 minuter kvar på Spotify så jag måste snåla nu i några dagar till jag får tillbaka mina två timmar ;)

Blir att lägga mig och läsa så då vet ni det med ;)



// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0