Ett år närmare klimakteriet.

Då var denna påsk snart slut. Har haft en trevlig helg med familjen.
Ikväll är det sista kvällen som 21-åring, fick panik när jag tänkte att nästa år blir jag 23 och det är ju när 30! Hjälp!! Aja men det ska väl gå det med.. ;). Så snart ska jag börja med att göra tårta tills imorgon. Den som vill får komma över på tårta och kaffe i Långhed, kom när ni vill. Öppet hus ;). Bjuds på Prinsesstårta och smörgåstårta.

Dagens låt blir; http://www.youtube.com/watch?v=TaSqJ6i7lTw&feature=related

Näe läre sluta innans jag får mer panik över att jag snart blir 30.. om 8 år!

// Erikus


Kommentarer
Postat av: Viktor

Skönt att se att jag inte är ensam om panik inför 30års dagen när man bara fyllt 23 ;)

Viktor, precis fyllt 23...

2012-04-22 @ 18:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0