Kompis det går bra nu.

Idag har jag haft matte och engelska och båda ämnena gick riktigt bra. Är faktiskt stolt över mig själv när det handlar om matten! Åkte hem tidigare från eng. läser världens tråkigaste bok på engelskan, suck. Men jag har typ 10 sidor kvar så jag ska läsa klart de ikväll. Blir att packa lite kläder också ikväll för imorgon åker jag på en mini semester. Kul att se lite annat än Alfta/Edsbyn.

Först imorgon ska pappa och jag åka till älskade farfar. Längtar efter farfar så mycket! Blir fika och skvaller som det brukar bli. Efter detta på eftermiddagen åker jag tåg in till Gävle och sedan åker jag vidare. Hoppas att det blir fint väder i helgen, tänkte plocka fram skinnjackan men som det ska va sådant väder som det är idag så får den nog stanna kvar i garderoben..




// Erika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0