8 Veckor kvar.

8 veckor kvar tills jag tar mitt pick å pack och drar till Norrköping. Längtar så mycket! Känner att det här kommer bli jättebra :) . Bara en soffa som fattas men annars är allt klart, såg en soffa på IKEA (soffan Karlstad) så det kan nog bli en sådan.
 
Annars har jag börjat på med matten så jag inte har så mycket kvar på den, jag kommer bli så glad när matten är klar, det blir till att firas! Aldrig mer läsa matte. Det så jag när jag var klar med gymnasiet men matte B är ju aldrig fel att ha..
 
Kaffedax snart? Ja jag tror nästan det! Ja jag har blivit beroende av kaffe, det är egentligen inte så otroligt gott men det går att dricka. Mmh latte är ju gott men nu har jag tyvärr inte det så vanligt kaffe står på menyn!
 
Är det någon som funderar på vad dom ska ge mig för inflyttningspresent så har ni svaret här! Hitta denna underbara rosa kaffebryggaren! ;)
 
// Erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0