Klipp, klipp.

Dagen börja med att jag åkte in till Bollnäs för att gå på kontroll hos tandläkaren, tur att jag har en sådan snäll och trevlig tandläkare, blir ju nästan lite roligt att gå dit. Allt såg bra ut och det var ju skönt det. Efter kontroll av tänder blev det att handla så nu har jag typ allt jag behöver för att göra det goda raw food godiset. Kommer jag upp i tid imorgon så då blir det nog att greja med det.
På em blev det frissan och klippa topparna. Mycket nöjd! Så jag hoppas på att jag hittar en bra frisör och en bra tandläkare när jag flyttar. Byta frisör och tandis är det värsta som finns!
 
 
Nu ska jag ta hand om min onda hals..
 
// Erika.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0