Idétorka.

Nu var det ett tag sedan jag skrev här och det är på grund av att jag har haft en jobbig idétorka som har varit med mig tills nu. Har kämpat mig genom december med snö, julklappar som ska handlas, Jul med Ernst, Leilas söta jul, göra julgodis, pynta, dra fram julgranen och ännu mera snö. Sedan äter för mycket av allt inte för att "det är ju jul en gång om året" utan att man sitter och tittar ut genom fönstret och ser hur kallt det är och då tar man choklad från den där Aladdinasken som man får varje jul och tänker; måtte jag klara dom här dagarna som är kvar i december och måtte växthuseffekten ta riktig fart i år så vi kan få vår snabbt. Lite vår hade inte varit fel och sommar hade inte heller varit fel, jag struntar i om det skulle regna hela nästa sommar, jag är glad för det lilla att det är sommar.
 
Idag började jag titta på den sista säsongen av Desperate housewives och jag har läst ut boken "Dyngkåt och hur helig som helst", ska börja ikväll med att läsa "Avig Maria". Har även tittat på SJs sida och tågbiljetternas pris var inget för en arbetslös att hosta fram så jag ska se hur jag gör. Då känner jag att jag kan vara kvar här några dagar extra. (Är i Långhed).
 
Släng er i väggen Ernst och Leila! ;)
// Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0