Rubrik?

Då har jag tvättat, varit ner till stan och sedan handlat och nu sitter jag här. Känns väldig skönt att ha tvättat för idag var det lite väl mycket tvätt. Blir nog att gå ner till stan imorgon med och fixa lite saker, dock inte julklappar och sådant skit utan viktigare saker. Men jag kanske går in i någon affär och köper någon julklapp eller så gör jag det när jag kommer hem till Alfta. Jobbigt att ha mycket saker med sig på tåget. 
 
Har nu försök att bli lite mera pigg med kaffe men 2 koppar är kanske för lite? När man ställer in kaffekannan i micron så då är man väl borta och sedan spiller ut kaffet på tröjan. Bra gjort där! Får ta mig lite energidryck också.
 
Så här ser det ut hos oss i Norrköping, inte mycket snö alls :)
 
// Erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0