Akta dig för Maggan.

Alltså blir man inte lite ledsen när man drömmer att man är utomlands och har det bra men så vaknar man och mår halv risigt?! Inte okej! Och det är inte heller okej att matten är svår och jag fattar inget som vanligt. Gaaah! Men för att bli på bättre humör så lyssnar jag på "Akta dig för Maggan", fann den låten igår tror jag att det var och den satt sig rätt så bra i huvudet. Frida och jag har skickat lite sådant på FB, mycket nöje! Tycker vi eller iallfall jag ;D Det är tur att jag har dig Duttis så jag kan få skratta ibland ;)

Nä man kanske skulle sätta sig och göra lite engelska så jag gör någon nytta iallafall, kanske gå ut en sväng på gården och titta hur hönsen mår. Dom små liven! Min lilla Tusse som jag fick vara mamma åt för en dag. Känner att jag blev lite känslig där ;)

Hade en tanke på att färga barret i April men jag vet inte hur.

Brunt?                 Rött/brunt?        Slingor?                 Blond?

Hade inte så jättebra bilder :P Men jag tror nästan att jag ska ha håret som jag har nu. Äh vi får se :P

// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0