Gaaah!!!

Nästa vecka blir det att börja läsa in matte B och engelska B. Skulle läsa natur B men den får vänta ett tag. Så får vi se vad som händer till hösten. Men om allt går som det ska så bor jag inte kvar här i Alfta iallfall! Titta lite på lägenheter igår för skojs skull men som sagt vi får se vad som händer. :) Kommer bli jättebra tror jag!

Sitter nu och försöker få bort viruset på MSN så hoppas nu att det funkar. "MSN Virus Remover" ja det låter ju bra! Okej fick nyss svar och det fanns inget virus..! GAAAAH!!!!! FINNS DET INGEN SNÄLL MÄNNISKA SOM KAN HJÄLPA MIG?! För nu ger jag upp med det här, kan inget om virus och datorer! Gaaaah..!
Nej, nu går jag och tröstäter ett äpple innans jag ska åka till Edsbyn och ta tag i nästa problem! Ge mig styrka!

// Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0