Filmväder.

Idag har det varit ett perfekt filmväder. Evelina, Tilda och jag hade mys och titta på film. Lite "skräckfilm" var på kvällens meny. Så nu får vi se om jag får 2st rädda tjejer i min säng i natt Eller om tjejerna får en rädd kusin mellan sig på golvet. ;)
 
Annars när vi har haft jättefint väder så har vi varit och badat. Eller vi bada 2 gånger på en dag, mycket för att vara mig som är en badkruka. Men nu är det gjort förr denna sommar.
Vi har även målat naglarna, lagt ansiktsmask och haft det riktigt trevligt vi tjejer! Man ska ju hinna med så mycket när man träffas en gång om året. Men ansiktsmasken lukta inte mums så vi höll på att storkna av doften. Lukta som en väldigt stark killparfym.. ungefär som korridoren i högstadiet.
 
 
Min utsikt från gräsmattan.
 
Mina kusiner på stranden.
 
// Erika.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0