Slut på kalas.

Då var det slut på kalas för denna gång då. Från måndag tills idag fredag har vi haft gäster hemma. Pappa blev ju 70 i måndags så kom det mycket folk som fira honom, kul att det kom så många! :) 2 av mina kusiner kom med familj och moster + hennes gubbe kom på kvällen och åkte idag, moster + gubben åkte redan igår. Så det har varit full fart här hemma. :) Värsta är ju när alla har åkt och det blir tyst.. något för tyst. Men nu får jag tid att titta i telefonkatalogen  som jag bad min kära syster att ta med när hon var och hälsa på, blir att ringa runt sedan och söka jobb.
 
Nu blir det att bädda sängen och sedan blir det att sova.. är slut som människa!
 
// Erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0