80:- för 5 min.

Ja nu vet jag att proverna jag tog på Hälsocentralen var bra! Då funderar jag ju på vad som är fel på min mage? Det är väl inte så normalt att ha ont så man sitter dubbelvikt och grinar. Men jag skulle få recept på någont så jag får väl åka in och hämta medicinen snart. Ja jag vet inte men har en liten känsla av att läkaren inte vet vad han gör meeen jag kan ha fel, jag är ju inte läkare så jag ska väl inte säga så mycket ;). Men det kosta 80 :- för att snacka med honom i 5 min! Jo jag tackar jag!

Allt har gått bra idag med allt de jag har gjort. Spyr bara galla över matten men annars så är allt okej! :)

Nu tänker jag leta upp lite papper och kläder tills imorgon :)

// Carlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0