3 Veckor duger..

Nu börjar jag på att ge upp lite, orkar inte vara förkyld mer. Tycker att det 3 veckor duger.. Jag hostar snart upp allt jag äger och har i min kropp. Får se hur det blir efter helgen annars får jag väl gå till Hälsocentralen.
 
Idag på em städa jag köket och badrummet, kan säga att det behövdes men hade jag varit frisk hade det blivit av tidigare. Så imorgon tar jag det sista. Nu vill jag ha "fredagsmys"... kul, helt totalt ensam, men det går väl de med. :) Känns rätt så okej att vara ensam när man inte är på G själv. Kanske hittar något kul på TV att titta på men det brukar vara dåligt med det på helger.
 
Kanske måla naglarna när man inte har något att göra. Mjaaa kanske det!
 
// Erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0