Äntligen!

Äntligen börjar jag på att känna mig bättre med förkylningen, var på tiden. Tog någon dunder kur igår med ingefära och cayennepeppar, stark som bara den så jag tror att allt snor som inte har kommit ut på dessa 3 veckor kom ut i natt! Och hostan börjar att fixa till sig med. Ja det går mot ljusare tider!
 
Idag kom Lisa och Micke på lite fika och det var trevligt, trevligt! Syrran och jag ska åka in till Hageby på tisdag och shoppa på Panduro Hobby. Har tittat nu på deras hemsida och det finns jättemycket roliga saker som jag vill ha. Tur att jag inte bor nära den affären för då hade jag väl varit där och handlat för alla mina pengar ;) . Nejdå men där kan man gå länge och titta. Jag har några ider vad jag ska hitta på. Så jag tror med säkerhet att jag kommer och sitta med det nästa helg.
 
Så var jag i natt! ;)
 
// Erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0