Ett år sedan.

 
Sitter nu och dricker ingefära vatten och tittar på Erik och Mackan.. Japp det är min kväll det. Har längtat hem en stund idag, längtar efter mammas kramar. Skulle behöva många kramar nu.
Men det har hänt otroligt mycket saker nu på en gång. Bara bra saker som tex att jag ska ha provanställning från första november till sista april och det känns ju jättebra, så glad! Så nu kan man ju planera och köpa saker som man har önskat sig. Vet i alla fall att jag ska köpa nya kläder, klippa mig och fixa naglarna. Lite lyx ska jag få unna mig. Blir att spara pengar också, så att man kan åka på resa nästa år. Och det slog mig ikväll att för ett år sedan denna dag så åkte vi till Fuerteventura. Ja det var tider det! ^^
 
Nu blir det Ink Master och sedan sova. God natt på er!
 
 
// Erika.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0